Friday, January 5, 2007

frohes neues jahr!

tahun baru, azam baru. sebenarnye aku ni hari2 ade azam baru. ada yg berjaya dicapai (wpun hanya utk beberapa hari/minggu), ade yg sampai sudah tinggal azam. tp aku xkan bosan berazam. bg aku, bile ade azam, baru la ade hala tuju. hala tuju in agama, in studies, at work, in life. hala tuju in evrything.

azam2 aku.. ade yg aku bgtau kt org, ade yg aku bgtau kat hubby aku jek, ade jugak yg aku simpan sendiri. aku cite kt org, dgn harapan diorang ingatkan aku bile aku terlupa. kejutkan aku bile aku tertido.(familiar ekkk line ni ;p) utk benda2 yg agak personal, alhamdulillah, ade suami utk ingatkan. kalau ada yg tertanya-tanya, aku x penah menyesal, walau sedikit, kawen pd usia yg agak muda (pinjam ayat novel). malah... rs untung & bersyukur.

aku... nk nilai setiap sesuatu dr sudut berbeza. tu azam yg aku tnm dr minggu lepas. kire azam tahun baru la ni ;p. kalau dulu, bile org ntah sape2 jeling2 aku, aku fikir diorang x suka islam. better said, x suka org pakai tudung. tp after this aku akan conclude yg diorang tgh pms. kalau lelaki, pmk. aku xtau pmk stands for ape. tp rafis slalu cakap, laki x pms, tapi pmk. whateva. or mayb diorang br lepas kena marah ngan boss diorang. or wallet diorang hilang. or br clash ngan gf/bf. or or or. get it? x paham, nvm. fyi, my mr zulfattah slalu ingatkan aku psl ni. slalu tlg aku buang pemikiran pesimis aku nih. ich liebe dich!

ingatkan aku yer...

p/s : excuse the ayat2 skema ok.

oh btw, gambar2 latest kt cni yer!!

2 comments:

fadh said...

kalau ada org jeling..anggap la diorg jeles sbb ko jelita sgt pakai tudung ni..:p

fmz said...

fadh,
good idea.
thx ;p