Monday, June 11, 2007

italy backpacking trip


ade tak org honeymoon backpacking? xde?? xpe.. org lain x buat, kitorang buat. ;p



aku ingat lg masa nk fly dtg germany dulu, aku cakap kt hubby bf aku, 1st tempat yg aku nk pegi ialah ITALY. byk factor yg menghalang. $$$, masa, cuaca etc.



akhirnya, after 4 years bermastautin kt german ni, baru ada peluang nk pegi.



and aku tak menyesal tak pegi awal2 dulu.
favourite place, favourite guy.. perfect!



italy cantik. tgk weather forecast kata hujan tiap2 hari. tapi it was the other way arnd. weather was perfect. well, ada kalanya terlampau terik. tp better than hujan rite?



journey rome-pisa-venice agak memenatkan. tapi mmg Tuhan nak tolong. selamat sampai, xde terkandas kt mana2. pengalaman yg x dpt dilupakan.



wpun penat, duit habis agak byk, sunburn..
tapi berbaloi. puas hati. aduhh speechless saya.



kepada suami yg tercinta,,
terima kasih byk2 4 everything.
you are the best.
i'm the luckiest!!
muahhs!



seperti biasa.. visit here for more pictures!


dan kami kembali ke alam realiti.


5 comments:

Anonymous said...

farrr, bestttnyee plisss!!
*jelesjelesjeles*
hehe.. take care k!
kem salam fatah gak :)

Anonymous said...

lupe lak tulis
-fatih
hehe

fmz said...

fatih,
sesuai utk honeymoon tau *hint*
especially venice.

nk wish lg skali. slmt pengantin baruuu!!!

fattah said...

bleh saya mencelah ker? ;))

fmz said...

haha. boleh2.
btw, fatih kirim salam. :D